شرح وظایف

  1. نيازسنجي كل سيستم شهرداري بر اساس درخواستهاي رسيد شده از واحدهاي تابعه
  2.  برقراري هماهنگي لازم با شهردار يا افراد مسئول در خصوص نياز سنجي واحد درخواست كننده
  3. دريافت درخواست هاي خريد از رئيس قسمت وثبت در دفاتر مخصوص 4اخذ استعلام بها از فروشندگان ويا پيمانكاران معتبر در خصوص خريد ويا انجام خدمات
  4. به تائيد رساندن فاكتور وخدمات و يا جنس مورد نظر قبل از خريد توسط مسئول مربوطه در شهرداري از نظر كيفيت و قيمت
  5. تحويل كالا به انبار و تهيه قبض انبار مربوطه
  6. تنظيم اسناد كليه قبوض – تلفن – برق وآب
  7. كنترل كليه امور خريد وتعميرات نقليه سيستم و ارسال خودروهاي مربوطه به تعميرگاههاي مجاز
  8. تكميل اسناد مربوطه و صدور قبض انبار كالاهاي خريداري شده – اخذ برگ مفاصا حساب دارايي و ارائه آن به امور
  9. مالي تداركات بمنظور تسويه حساب
  10. حفظ و حراست از تنخواه گردان در اختيار
  11. انجام به موقع كليه امور ارجاعي با توجه به اولويت هاي تعيين شده بوسيله مقام مافوق



بازدید این هفته : 2807
بازدید هفته گذشته: 9623
بازدید تا کنون: 1096679
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری دلیجان می باشد
طراحی و اجرا: واحد فناوری اطلاعات شهردای دلیجان
آدرس: استان مرکزی، دلیجان، ضلع جنوبی میدان بسیج
تلفن: 44228333-086 فکس:44228808-086