نام و نام خانوادگی:سید مهدی موسوی
سمت: مسئول حراست
مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی
تلفن مستقیم: 41 85 22 44 – 086
داخلی: 208
سوابق کاری:
- کارشناس مالی و امور قرارداد ها 93/06/01 -94/11/06
- مسئول سازمان حمل و نقل شهری 94/11/06-97/03/02
- مسئول سرمایه انسانی و فناوری اطلاعات 97/03/02 -1400/12/12
- مسئول حراست 1400/12/12
نام و نام خانوادگی:رحمان سهرابی
سمت:کارشناس حراست
مدرک تحصیلی: کارشناس حقوق
تلفن مستقیم: 41 85 22 44 – 086
داخلی: 208
سوابق کاری:
- کارشناس حقوقی 95/12/19
- کارشناس حراست
شرح وظایف
- دریافت اهداف، سیاستها و خط مشی از شهردار و برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، ابلاغ برنامه و نظارت بر اجرای آن.
- اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد و مدارک.
- ارائۀ خدمات مشورتی مورد لزوم به شهردار در زمینه های مختلف از جمله:
الف- شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی در شهروندان، کارکنان و... .
ب- شناسایی نفوذ و توطئۀ احتمالی عوامل بیگانه و ضد انقلاب داخلی.
ج- شناسایی عوامل فساد و سوء استفاده های احتمالی مالی.
- ایجاد ارتباط و هماهنگی با سازمانها و نهادهای برای انجام امور در خواستی شهرداری بر اساس دستورالعملهای مصوب.
- اتخاذ تدابیر حفاظتی و امنیتی لازم برای سازمان در مواقع لزوم.
- رسیدگی و بررسی تخلفهای احتمالی در زمینه های مالی و اخلاقی و تهیۀ پرونده و ارجاع به واحدهای ذیصلاح.
- تهیه و ابلاغ دستورالعملهای حفاظت از مکانها، تأسیسات و نظارت بر حسن اجرای آن.
- مراقبت بر حسن اجرای حفاظت از ساختمانها، اقدام لازم در موارد پیشگیری از آتش سوزی، سرقت و خرابکاری یا سایر اتفاقات و حوادث مهم و تهیۀ گزارش امر برای مقامات مافوق.
- کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعان، اموال و بازدیدکنندگان، وسایل نقلیه، تطبیق و مقایسۀ سیاهۀ اجناس و لوازم با اجناس ورودی و خروجی به سازمان.
- سازماندهی بازرسی و نظارت بر اجرای طرح کنترل ورود و خروج افراد، اشیا و وسایط نقلیه به تأسیسات و اعلام نظر در زمینۀ نقل و انتقال و تغییر محل خدمت کارکنان.
- طبقه بندی تأسیسات و حفاظت از آنها به منظور جلوگیری از هرگونه نفوذ، اخلال نظم و پیش بینیهای لازم به منظور جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی.
- ارائۀ خدمات آموزشی و توجیه کارکنان در راستای حفاظت پرسنلی، مراقبتهای حفاظتی از تأسیسات و مکانها، حفاظت از اسناد طبقه بندی شده.
- نظارت بر گردش اسناد طبقه بندی شده و تشکیل دبیرخانه و بایگانی محرمانه در شهرداری و شورای اسلامی شهر.
- تشکیل و بررسی پروندۀ حفاظت پرسنلی برای کلیۀ کارکنان.
- انجام مأموريتهاي محوله ارجاعي از سوي شهردار و اداره کل حراست برابر قوانين و مقررات جاري.
- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعملها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.