«آگهي مناقصه عمومی شهرداري دليجان به شماره 2003005666000001 مورخ 10/03/1403»
خرید خودروی پیکاپ فوتون تونلند G7 (مرحله اول)
شهرداری دلیجان در نظر دارد به استناد ماده 5 آيیننامه مالی شهرداریها و مجوز شماره 728/4/03 مورخ 31/02/1403 شوراي اسلامي شهر دليجان نسبت به برگزاری مناقصه عمومی جهت خريد خودروی پیکاپ فوتون تونلند G7 از طريق سامانه تداركات الكترونيك دولت (ستاد) اقـدام نمایـد. لذا متقاضيان بايد اسناد مناقصه را از روز پنجشنبه مورخ 10/03/1403 ساعت 8 تا 19/03/1403 ساعت 19 از سايت www.setadiran.ir دريافت نمايند. متقاضيان توجه داشته باشند كه بايد حتما از طريق حساب كاربري خود در سامانه ستاد نسبت به دانلود اسناد اقدام نمايند. لازم به ذكر است متقاضياني كه اسناد مناقصه را در فاصلة زماني 10 تا 19 خرداد ماه 1403 از حساب كاربري خود در سامانة ستاد دانلود ننمايند، امكان ثبت قيمت را نخواهند داشت. سپس قيمت پيشنهادي خود را از تاريخ 20/03/1403 تا تاريخ 29/03/1403 ساعت 19 در سامانه مذکور ثبت نمايند.
- شرايط مناقصه
1- کليه فرآيند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونيک دولت (ستاد) برگزار مي شود.
2- متقاضیان باید ابتدا گواهي الکترونيک دولت (ستاد) خود را از دفاتر پيشخوان دولتي دريافت و با استفاده از نام کاربري و رمز عبور در مزايده شرکت نمايند.
3- سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد نزد شهرداری مي ماند.
4- در صورتی که برندگان اول تا سوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، سپرده آنان به ترتیب ضبط مي شود.
5- پیشنهاددهندگان باید مبلغ 1.250.000.000ريال (یک میلیارد و دویست و پنجاه ميليون ريال) بابت ضمانت شركت در مناقصه به صورت وجه نقد به حساب شهرداري واريز و فیش واریزی يا معادل آن ضمانتنامه بانكي را (با سه ماه اعتبار- طبق فرم مورد تأيید بانک مرکزی نامه شماره 275596/90 مورخ 18/11/1390) علاوه بر بارگذاري در سامانه ستاد به دستگاه مناقصه گذار تسليم نمايند.
6- تکمیل كليه اسناد و فيشهاي واريزي بايد با يك كد ملي يا كد اقتصادي يا شناسه ملي انجام شود.
7- به پیشنهادهای ناقص، مخدوش، مبهم، فاقد تضمين و مشروط ترتیب اثر داده نمي شود.
8- پیشنهادهای رسيده روز چهارشنبه مورخ 30/03/1403 در كميسيـون مناقصه گشوده و به برندگان اعلام مي شود.
9- برنده مناقصه باید طي هفت روز کاری از زمان ابلاغ برنده، خودرو را به شهرداری تحویل دهد.
10- هرگاه اطلاع حاصل شود كه پيشنهاددهندگان با هم تباني كرده اند، مناقصه باطل وسپرده شرکت درمناقصه آنان ضبط خواهدشد.
11- کلیه هزینههای مربوط به تحویل کالا از جمله هزینههای بارگیری، عوارض گمرکی، حمل، تخلیه در محل تعیین شده از سوی خریدار و هرگونه ابزار و ماشین آلات مورد نیاز به عهده و مسئولیت برنده مناقصه میباشد.
12- بیمه کالا از زمان بارگیری، حمل تا تخلیه در محل مورد نظر خریدار به عهده برنده مناقصه میباشد.
13- انجام بیمه شخص ثالث خودرو بر عهده و مسئولیت فروشنده است.
14- هزینه بارگیری، حمل، بیمه حمل کالا، ایاب و ذهاب به عهده و مسئولیت فروشنده میباشد.
15- فروشنده موظف است کلیه متعلقات و لوازم عرفی مربوط به خودرو را به شهرداری تحویل نماید.
16- مالیات نقل و انتقال خودرو بر عهده فروشنده می باشد.
17- مدارک برای اشخاص حقوقی: مجوز فعالیت خرید و فروش خودرو، کپی آخرین روزنامه رسمی در خصوص اعضای هیئت مدیره و دارندگان امضای مجاز شرکت، کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت، گواهی شناسه ملی، گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده، کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره
18- مدارک برای اشخاص حقیقی: مجوز فعالیت خرید و فروش خودرو (جواز کسب)، کپی شناسنامه و کارت ملی، گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده (در صورت شمولیت)
آدرس: دلیجان، ضلع شرقی میدان بسیج، شهرداری دلیجان، كد پستي 3791918181 - تلفن تماس 44228333-086
سام امين صالحي- شهردار دلیجان